Önnek milyen vállalkozása van? Asztalos, szervizes, kozmetikus, műkörmös, szobafestő, könyvelő, fitness terem, egészségügyi magánrendelő, optika, áruház vagy akár több száz fővel működő gyár? A saját, üzleti blog egy olyan – egyelőre még sokak által kiaknázatlan – marketingeszköz, ami a mikro-, kis- és középvállalkozások és a nagyvállalkozások számára is egyszerű, hatékony előnyt jelent az ügyfelek, vásárlók eléréséért és vásárlóvá való konvertálásukért vívott harcban.

Ön tudja, hogy miért? A Hello Marketingnél megfogalmaztunk 5 fontos érvet! Ha Önnek eszébe jut még más érv is, kérjük, írja meg hozzászólásban a cikk alatt!

1# Az üzleti blog a SEO nélkülözhetetlen eszköze

A folyamatos tartalomfejlesztés az egyik legfontosabb seo szempontból, hiszen ez önmagában is rangsorolási elv a Googlenél. Másrészt az üzleti blogon megjelenő szövegben elrejtett kulcsszavak jelentősen javíthatják a cég keresési találatainak pozícióit.

2# Egy izgalmas üzleti blog tartalmat biztosít

A közösségi oldalakon (pl.: Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Cégem) általában törekednie kell a tömör fogalmazásra, viszont ha belinkeli az üzleti blogján megjelent cikket, máris olyan mennyiségű és tartalmú íráshoz juttatja a követőit, amilyet csak szeretne. A blog cikkek ajánlóját a hírlevélfeliratkozóiknak is ki tudják küldeni. Olyan, mintha saját sajtója lenne a vállalkozásnak!

3# A korábbi látogatókat, ügyfeleket folyamatosan vissza tudjuk hozni az oldalra

A statikus weboldalak ugyan jól mutathatnak, viszont az ügyfelek jó ha egyszer végigfutják az egészet. Egy saját céges blogoldal esetében viszont, ahol folyamatosan frissülnek a tartalmak, mindig találni új érdekességet, amiért a látogató visszatérhet. Onnan pedig már csak egy kattintás, hogy vásárlóvá váljon!

4# Szakértői márkát és bizalmat építhetünk

A saját üzleti blog a folyamatos kommunikáció lehetőségét kínálja a Cégének. Ráadásul nem lesz kiszolgáltatva a sajtóban vásárolt hirdetési felüleletek anyagi, terjedelmi, színvonalbeli paramétereinek. Az embereknek pedig minél több információt szereznek egy vállalkozásról, annál erősebb lesz a bizalmuk a cég iránt és megerősödik a vállalkozás szakértői státusza is. A saját üzleti blogodon megjelenő szöveges tartalmakban, fotókban és videókban megoszthatja ügyfeleivel és követőivel a szakma Ön által elsajátított fortélyait. Megmutathatja, hogy vállalkozása miben több/jobb/gyorsabb a versenytársaknál.

5# Az üzleti blog cikkek segíthetik az adatbázisépítést

A média fogyasztási szokások rohamos változása ellenére is a saját hírlevél adatbázis elérése az egyik legerősebb eszköz a közvetlen értékesítésre. Érdemes tehát a jelenlegi és a potenciális ügyfelek figyelmét jó blogbejegyzésekkel a vállalkozásán tartania.

Bármi is legyen cége szakterülete, informatív és érdekes cikkekkel lehetősége nyílik megfogni az embereket, akik aztán regisztrálnak a honlapján.

Az adatbázis pedig nagy érték, mivel a tagok a jövőben elérhetővé válnak az akciók, a fogyasztói vélemények szerzése vagy akár egy új termék bevezetése esetén is.

Hogyan lehet az Ön vállalkozásának is  profi üzleti blogja?

Bizonyára most Önben is felmerült a kérdés, hogy jó-jó, kell az üzleti blog és folyamatosan kell készíteni blog cikkeket. Na de ki találja ki a témákat? Ki írja meg a blog cikkeket? Ki tölti fel a weboldalra?

A Hello Marketing csapata mindezt moldja Önnek, csak kérnie kell. Kérjen visszahívást marketingügynökségünk kapcsolat oldalán vagy keressen minket a +36-70/397-6755–ös számon!