A Google Ads (Adwords) beállítási lehetőségei napról-napra bővülnek. Bizony míg a Facebook hirdetések egyik nagy előnye, hogy viszonylag könnyű alkalmazni, a Google Ads (Adwords) hirdetések esetében ez egyáltalán nem egyszerű. Kb. úgy viszonyulnak egymáshoz mint egy űrrepülő és egy tricigli. Úgy értem, hogy hirdetést feladni a Facebookon és az Adwords hirdetések esetében is egyszerű, de jól teljesítő hirdetést már nagyon is nehéz készíteni.

Sok segítséget kap a hatékony Google Ads (Adwords) hirdetések készítéséhez

Ha nem akarjuk, hogy az Adwords hirdetésre fordított összeg az ablakon kidobott pénz legyen, akkor körültekintően járjunk el és készüljünk fel. A tanulásra több lehetőségük is van a Kkv-knak. Egyrészt a Google súgója nagyon részletesen bemutatja a rendszert. Másrészt a Google rendszeresen szervez ingyenes képzéseket, amelyek bevezetnek a hirdetés rejtelmeibe. Léteznek fizetős Google Ads (Adwords) képzések. De ha Ön inkább kiszervezné a cége Google Ads (Adwords) hirdetéseinek menedzselését, arra is van lehetőség.

Jól gondolja meg, kire bízza Google Ads (Adwords) hirdetéseit!

Sok fióknál azt érezzük, hogy a kampánykezelőben hiányzik az a kulcsfontosságú dolog, hogy megértse az adott Kkv-nél felépített marketingrendszer összefüggéseit. Nem az adott cég marketingstratégiájának részeként kezelik a Google (Ads) Adwords hirdetéseket. Nem ahhoz igazítja, hanem egy különálló egységként kezeli, amiben mindent meg akar valósítani, ami technikailag lehetséges. De egyébként Kkv szinten teljesen szükségtelen vagy egyszerűen nem lehet olyan eredményes, amilyennek lennie kellene. Azt látni kell, hogy nem csak megcsinálni kell valamit, hanem tényleg alacsony áron kell tudni üzemeltetni a hirdetési kampányokat. Ráadásul arra is kell gondolni, hogy a Google hirdetések hatására releváns érdeklődők jöjjenek, akikből később minél nagyobb arányban vevővé tudunk alakítani.

Sokan elfelejtik, hogy egy Kkv nem multi

A multiknál valószínűleg sokkal nagyobb volumenben kell produkálni az elérést, mert ott nem az általuk forgalmazott termék eladása a fő konverzió. Hanem az elérések száma, az ismertségnövelés. Ilyen cégeknél nehezebb lehet visszakövetni, hogy mekkora eladás lett az Adwords kampányból. Egy multinál teljesen oké lehet az, ha minden kampány- és célzási típust felhasználva építjük fel a cég kampányait, amelyek technikailag csak lehetségesek. Mert ebben az esetben olyan, mintha mindenhol ott lenne a cég hirdetése.

Erre fókuszáljunk a Google Ads (Adwords) hirdetések esetében

Sokkal eredményesebb a Kkv-k szintjén az, ha van egy erős, optimalizált alap kampányunk. Például egy keresési kampány azok részére, akik kifejezetten a mi szolgáltatásunk, termékünk iránt érdeklődnek és itt jó konverziós számokat tudunk elérni. Később pedig ezt lehet apránként bővítgetni ahelyett, hogy egyből csinálunk például mindenféle display kampányt. Ugyanis minden Adwords szakértő tudja és a Google is ezt mondja, hogy általábban sokkal kisebb a konverziós arány, mint egy keresési hirdetésnél.

Persze van olyan termék, szolgáltatás, ahol éppen a Google Display halózaton futtatott Google Ads (Adwords) hirdetések lesznek a nyerők. Például olyan termékeknél, szolgáltatásoknál, amelyeket még nem annyira ismernek, ezért kevesen keresnek rá a Googleben, nagyon is célszerű és eredményes tud lenni egy Google Display kampány.

Szüksége van szakértő segítségre kampányának felépítéséhez, menedzseléséhez?

Kérjen INGYENES Google Ads (Adwords) Auditot ide kattintva vagy hívja a +36-70/397-6755-ös számot!